Snelle oplossingen om Outlook-fout 0x800ccc0e op te lossen

Outlook-fout 0x800ccc0e is zo’n probleem dat optreedt wanneer het poortnummer en de IMAP-configuratie van het Outlook-account beide onjuist zijn. Tijdens het gebruik van een van de Microsoft Outlook-toepassingen veroorzaakt deze onjuiste instelling problemen en voorkomt het dat de Simple Mail Transfer Protocol (SMTP)-server e-mails verzendt of ontvangt. Wanneer Outlook een foutcode van 0x800ccc0e verzendt, ontvangt u mogelijk het volgende bericht: –

“De serververbinding is verbroken.” Account: “uw account”, Server: “uw SMTP-server”, Protocol: “SMTP”, Poort: 25, Beveiligd (SSL): NEE, Socketfout: 10061, Foutnummer: 0x800ccc0e”

IMAP-fout 0x800ccc0e: oorzaken en antwoorden

Laten we eens nader kijken naar de onderliggende oorzaak van de Outlook-fout 0x800ccc0e kan geen verbinding maken met het serverprobleem. Hierdoor kunnen we de oorzaak wegnemen en de situatie in een kortere tijd oplossen.

Deze sectie is opgesplitst in twee delen voordat we bij de hoofdoorzaak komen. Dat is gebaseerd op de Outlook-versie waarin het foutnummer 0x800ccc0e kan voorkomen. Hoewel het onjuiste poortnummer de oorzaak van het probleem is, kunnen we dit als volgt beter begrijpen.

De 0x800ccc0e Outlook-fout in Outlook 2002 en 2003 heeft verschillende oorzaken.

  • Gebruikers moeten IMAP-codering of niet-codering selecteren die is afgestemd op de behoeften bij het instellen van IMAP in Outlook 2002 en 2003. Voor beide configuraties zijn aparte poortnummers vereist.
  • Dit kan problemen veroorzaken als IMAP-codering is ingeschakeld en het poortnummer dat in de instelling wordt gebruikt voor niet-codering is. Op dezelfde manier, als IMAP niet-codering is ingeschakeld en het poortnummer dat is opgegeven in de instelling voor codering is, zal Outlook-fout 0x800ccc0e optreden.

Zorg er daarom bij het configureren van IMAP-codering of niet-coderingsinstellingen voor dat u de juiste poortnummers gebruikt.
Outlook-fout 0x800ccc0e veroorzaakt in Outlook 2007 en 2010.

TLS werkt met de IMAP Server-coderingspoort met uitgeschakelde codering, terwijl SSL werkt met de IMAP Server-coderingspoort. Gebruikers kunnen een ander type foutbericht

  • zien als ze onjuiste poortgegevens invoeren met IMAP-serverinstellingen.
  • Om Outlook-probleem 0x800ccc0e te voorkomen, moeten gebruikers Outlook IMAP-instellingen altijd correct instellen en de juiste poortnummers invoeren.

Outlook Error Code 0x800ccc0e wordt veroorzaakt door verschillende factoren.

  • Om te beginnen wordt het Outlook-foutnummer 0x800ccc0e veroorzaakt door een gebrek aan netwerktoegang.
  • Verdachte e-mails zijn er.
  • Insert die niet perfect functioneert.
  • Outlook-profiel is in de war.
  • Configuratie-instellingen die onjuist zijn.
  • Verificatiefout met het Simple Mail Transfer Protocol (SMTP).
  • Er zijn verschillende methoden om het probleem op te lossen. De experts hebben
  • De serververbinding controleren om Outlook-fout 0x800ccc0e Windows 10 op te lossen

Het SMTP-poortnummer wijzigen om Microsoft Outlook-fout 0x800ccc0e op te lossen

Antivirusinstellingen kunnen worden gewijzigd of de geïnstalleerde antivirussoftware kan worden gedeactiveerd.

Verwijder alle uitgaande berichten die zijn vastgelopen in uw Outbox.

Laten we alle opties een voor een bekijken en kijken welke het beste bij u past.

Oplossing 1: serverconnectiviteit controleren om Outlook-probleem 0x800ccc0e Windows 10 op te lossen
Volg de onderstaande stappen (SMTP) om Outlook-probleem 0x800ccc0e op te lossen, dat optreedt wanneer MS Outlook de uitgaande server niet kan verifiëren. De onderstaande stappen helpen u bij het identificeren van de oorzaak van het probleem en het volledig oplossen ervan. Als u vragen heeft tijdens het volgen van de onderstaande stappen, neem dan gerust contact met ons op voor onmiddellijke hulp bij Outlook.

  • Log om te beginnen in op uw Microsoft Outlook-account.
  • Ga daarna naar Tools en Open File. Selecteer vervolgens Accountinstellingen in het vervolgkeuzemenu.
  • Selecteer vervolgens in de volgende stap E-mail in het vervolgkeuzemenu en selecteer het Outlook-e-mailaccount dat het probleem vertoont.
  • Uw e-mails verschijnen in het nieuwe venster.
  • Selecteer vervolgens onder ‘Meer instellingen’ de optie ‘Instellingen uitgaande server’.
  • Schakel in de volgende stap het selectievakje ‘Mijn uitgaande server (SMTP) vereist authenticatie’ in.
  • Om de wijzigingen te bevestigen, klikt u op de knop ‘OK’.
  • Start uw Outlook-account opnieuw op nadat de bewerking is voltooid om te zien of de fout is opgelost.

Hiermee wordt het probleem hoogstwaarschijnlijk opgelost zodra de aanpassingen zijn voltooid. Als het probleem zich blijft voordoen, gaat u verder met de volgende beste optie.

Oplossing 2: het SMTP-poortnummer wijzigen om Microsoft Outlook-fout 0x800ccc0e op te lossen
Het wijzigen van het SMTP-poortnummer van de uitgaande server is een andere optie om de fout op te lossen. Elk ander nummer dan 25 of 587 zal problemen veroorzaken bij het gebruik van Outlook voor het verzenden en ontvangen van e-mail. Volg de onderstaande acties om het poortnummer te wijzigen en het probleem zelf op te lossen.

Als u vragen heeft tijdens het volgen van de onderstaande procedures, neem dan gerust contact met ons op voor directe hulp bij Outlook.

  • Klik hier om te beginnen. Open uw e-mailaccount in de Microsoft Outlook-toepassing.
  • Ga daarna naar de optie Extra in de menubalk.
  • Selecteer vervolgens in het volgende Accountinstellingen.
  • Ga daarna naar het tabblad E-mail en klik op uw e-mailaccount.
  • In de volgende fase verschijnt een pop-upvenster waarin de gebruiker wordt uitgenodigd om zijn e-mailaccount te wijzigen.
  • Kies daarna Hoe meer instellingen.
  • Internet e-mailinstellingen verschijnen in de volgende fase. Stel de uitgaande server SMTP in op 587 poortnummer op het tabblad Geavanceerd bovenaan.
  • Klik vervolgens op ‘OK’ om de wijzigingen op te slaan.

Hiermee wordt het probleem waarschijnlijk opgelost zodra de wijzigingen zijn doorgevoerd. Als het probleem zich blijft voordoen, probeert u het bericht te verzenden vanuit uw Outlook-e-mailaccount. Als het probleem zich blijft voordoen, gaat u verder met de volgende mogelijke oplossing.

Oplossing 3: wijzig de antivirusinstellingen of schakel de geïnstalleerde antivirussoftware uit
Antivirusinstellingen beschermen het systeem tegen infecties en andere gevaarlijke programma’s. Het verhindert echter vaak dat e-mails correct werken en veroorzaakt fouten. Als gevolg hiervan kunnen gebruikers hun antivirusprogramma of scanner tijdelijk uitschakelen om het e-mailsysteem goed te laten functioneren. Dit zou de definitieve oplossing voor dit probleem kunnen zijn.

Oplossing 4: verwijder alle uitgaande berichten die vast komen te zitten in uw Outbox.

  • Ga naar uw Microsoft Outlook-e-mailaccount en meld u aan.
  • Selecteer vervolgens het tabblad Verzenden/ontvangen in het menu Instellingen.
  • Selecteer vervolgens Offline-modus werken.
  • Ga ten slotte naar uw Outbox-map en verwijder of verplaats de e-mails naar concepten om later te verzenden.

Kortom,
Zelfs kleine wijzigingen in de Outlook IMAP-configuratie kunnen een wijziging in het poortnummer veroorzaken, wat resulteert in Outlook-fout 0x800ccc0e. Aan de andere kant zijn de oplossingen die in deze blog worden gegeven, uitgeprobeerd en getest door experts. Probeer de bovenstaande oplossingen dus een voor een zelf op te lossen. Als geen van de voorgaande oplossingen voor u heeft gewerkt, neem dan contact op met Outlook Bellen.

Published by smithjohn998

hallo, ik ben Liam. Ik woon in Den Haag in Nederland. Ik werk als Outlook-expert om problemen op te lossen. als u problemen heeft met uw Outlook account. neem dan contact op met onze Outlook Bellen nederland.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started