Directe oplossingen om Outlook-e-mailfoutcodes en -berichten op te lossen

Wanneer gebruikers een e-mail proberen te verzenden vanaf hun e-mailaccount, ontvangen ze Outlook-e-mailfoutcodes. Vervolgens verschijnen op hun systeem Outlook-e-mailproblemen. De aanwezigheid van enkele foutieve installatieproblemen in de Outlook-e-mailclienttoepassing veroorzaakt deze fouten. Maar om het probleem te diagnosticeren, hebben we veel meer informatie over de fout nodig. Daarom is het van cruciaal belang om erachter te komen wat de e-mailproblemen met Outlook veroorzaakt. Dus als u weet wat het probleem veroorzaakt, kunt u het eenvoudig oplossen. U wordt een expert in het oplossen van Outlook-e-mailfoutcodes zodra u deze problemen hebt overwonnen. Dus laten we over hen blijven lezen.

Foutcodes en foutrapporten in Outlook

  • De poging tot bewerking is mislukt, een object kon niet worden geïdentificeerd / Object niet gevonden in Outlook 2016
  • Microsoft Outlook-gegevensbestand kan niet worden gelezen, foutcode 0x8004010F
  • De foutcode 0x800CCC80 is gemeld door MS Outlook bij het verzenden en ontvangen van e-mails.
  • er is een taak gemeld 0x8004210a is een Microsoft Outlook-foutcode.
  • Outlook kan geen verbinding maken met de proxyserver, volgens foutcode 8.
  • Gebroken en beschadigde Outlook PST-gegevensbestanden

De meeste problemen zijn iets moeilijker op te lossen en kunnen leiden tot gegevensverlies als ze niet goed worden behandeld. Volg deze instructies als u de Outlook-e-mailfout zelf wilt oplossen. Als gevolg hiervan is het het beste als u zich goed bewust bent van de fout. In plaats daarvan kunt u hulp zoeken bij de specialisten van Outlook-ondersteuning. Ze hebben een toegewijd team van professionals die 24 uur per dag, 7 dagen per week klaar staan om u de hulp te bieden die u nodig heeft.

Microsoft Outlook e-mailfoutcodes en hoe u ze kunt oplossen
Tijdens het gebruik van hun e-mailaccount kunnen gebruikers een aantal Microsoft Outlook-foutmeldingen tegenkomen. Elk van hen vecht om een andere reden. Om een expert te worden in het oplossen van e-mailproblemen met Outlook, moet u de onderstaande fouten één voor één doornemen.

Fout in Outlook 2016:
“De poging tot procedure is mislukt”, zegt de foutmelding in Outlook. “We hebben geen object kunnen vinden” of “Object niet gevonden” Wanneer gebruikers een e-mail proberen te verzenden met hun Outlook-e-mailaccount, zien ze deze fout. Hier volgen enkele mogelijke oorzaken en oplossingen voor dit probleem:

De eerste reden is dat uw Outlook-profiel corrupt is. De oplossing is als volgt:

  1. Ga naar de optie ‘Mail Setup’ in het Configuratiescherm.
  2. Selecteer Profielen weergeven in het vervolgkeuzemenu en druk op de knop Toevoegen.
  3. Maak een nieuw Outlook-profiel voor uw e-mailaccount en verbind het hiermee.

Stuur een e-mail met uw nieuwe Outlook-e-mail. We zijn optimistisch dat het probleem zal worden verholpen. Als dit niet het geval is, ga dan naar de volgende fase.

Reden 2: Onjuiste automatische SMTP-configuratie
Oplossing: Wijzig in MS Outlook de instellingen van de uitgaande SMTP-server. Neem contact op met het Outlook-ondersteuningsteam voor de juiste informatie.

“Outlook-gegevensbestand kan niet worden geopend (fout 8004010F)”, leest een e-mailfoutmelding van Outlook.
Reden 1:
E-mails worden in de verkeerde map opgeslagen Oplossing: U kunt Outlook-e-mails op de verkeerde plek opslaan als u meerdere e-mailaccounts of gegevensbestanden hebt. U moet de juiste procedures volgen om deze e-mailprobleemcode van Microsoft Outlook op te lossen:

Ga eerst naar Accountinstellingen en verwijder de Outlook-gegevensbestanden.
Keer vervolgens terug naar de lijst met gegevensbestanden en voeg ze opnieuw toe.
Reden 2: Verkeerd geconfigureerd Outlook-profiel
Oplossing: er kan een reden zijn voor de discrepantie in uw bestaande gegevensbestand. Maak een Outlook-profiel en vul het met de bestaande gegevensbestanden.

Fout 0x800CCC80 is gemeld door Outlook Verzenden en ontvangen.
Waarschijnlijk krijgt u deze Outlook-e-mailproblemen elke keer dat u een bericht verzendt of ontvangt vanwege een van de volgende oorzaken.

Reden: onjuiste serverconfiguratie voor uitgaande e-mail Oplossing:

  1. Ga om te beginnen naar het menu Outlook-bestand en selecteer Accountinstellingen.
  2. Selecteer vervolgens uw e-mailaccount en klik in de volgende stap op Meer instellingen.
  3. Ga daarna naar Outlook Server-instellingen.
  4. Zorg ervoor dat het selectievakje naast “Mijn uitgaande server (SMTP) vereist authenticatie” is geselecteerd.
  5. Selecteer ten slotte “Aanmelden bij inkomende server voordat u e-mail verzendt” in de vervolgkeuzelijst.

“Taak Outlook-probleem 0x8004210a is gemeld. Wachten op een reactie van de ontvangende server, de bewerking is verlopen.”
Een foutieve instelling van een communicatiekanaal of een netwerkstoring kan leiden tot communicatieverlies of een vertraging in de reactie.

Reden: trage verbinding met e-mailserver Oplossing: als u dit probleem al heel lang ondervindt, moet u de time-outduur van uw e-mailserver verhogen. Volg de onderstaande procedures om deze Outlook-e-mailfout op te lossen.

  1. Selecteer de optie Accountinstellingen in het menu Outlook-bestand.
  2. Dubbelklik op het e-mailaccount dat nu een probleem vertoont in de volgende stap.
  3. Ga naar de optie Geavanceerd door Meer instellingen te kiezen.
  4. Verhoog de time-outduur van de server in de laatste fase.

“Outlook kon geen koppeling maken met de proxyserver” (foutcode 8)
Hieronder volgen enkele mogelijke oorzaken van deze Outlook-e-mailfout:

Reden (a): Windows Root-certificaatupdates zijn nu beschikbaar.
Om deze fout op te lossen, gaat u naar Windows Update en zoekt u naar updates voor de lijst met basiscertificaten. Zorg ervoor dat u alle benodigde updates hebt gedownload en toegepast.

Zie ook: 0x800ccc0e Outlook-fout

Conclusie:
Microsoft Outlook is de beste e-mailprovider voor miljoenen gebruikers over de hele wereld, maar soms raken gebruikers gefrustreerd door Outlook-e-mailfouten. Als gevolg hiervan zijn we hier om u te helpen met eventuele Outlook-e-mailfoutcodes die u kunt tegenkomen. Neem contact op met de Outlook bellen die 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar is. En uw probleem wordt binnen enkele minuten opgelost. We garanderen dat Outlook-problemen geen probleem meer voor u zullen zijn.

Published by smithjohn998

hallo, ik ben Liam. Ik woon in Den Haag in Nederland. Ik werk als Outlook-expert om problemen op te lossen. als u problemen heeft met uw Outlook account. neem dan contact op met onze Outlook Bellen nederland.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started