Hoe open ik mijn MSN Hotmail

Door de Hotmail-aanmeldingspagina te bezoeken, hebt u rechtstreeks toegang tot uw MSN Hotmail-e-mailaccount vanuit de webbrowser van uw computer. Voer op de aanmeldingspagina uw Windows Live ID en wachtwoord voor uw e-mailaccount in, evenals eventuele andere aanmeldingsvoorkeuren. Uw Hotmail-account wordt in de browser gestart zodra u op de aanmeldingsknop klikt.

Start een webbrowser.
Om u aan te melden bij Hotmail, gaat u naar de pagina “Aanmelden Hotmail”.
Uw Windows Live ID en wachtwoord moeten worden ingevoerd.

Als u wilt dat Hotmail uw Windows Live ID onthoudt, selecteert u het vakje “Onthoud mij”. Als u wilt dat Hotmail uw wachtwoord onthoudt, selecteert u het vakje “Mijn wachtwoord onthouden”. Als u een openbare computer gebruikt, moet u geen van deze twee opties kiezen.

Om toegang te krijgen tot uw Hotmail-account, klikt u op de optie “Aanmelden”. als je meer informatie wilt, neem dan contact op met onze Hotmail nederland.

Published by smithjohn998

hallo, ik ben Liam. Ik woon in Den Haag in Nederland. Ik werk als Outlook-expert om problemen op te lossen. als u problemen heeft met uw Outlook account. neem dan contact op met onze Outlook Bellen nederland.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started