Hoe voeg ik contacten toe in Hotmail?

Met Windows Live Hotmail kunt u contacten aan uw account toevoegen. Contacten toevoegen aan Windows Live Hotmail kan handig zijn als u vergeetachtig bent. Neem daarom even de tijd om informatie over uw belangrijke contacten in uw Windows Live Hotmail-account in te voeren. De beloning is veel groter dan het werk dat wordt besteed aan het toevoegen van de contactpersoon aan uw adreslijst.

stap 1: Log in op uw Microsoft Windows Live Hotmail-account. Klik in de linkerbenedenhoek op de optie “Lijst met contactpersonen” onder het gebied Gerelateerde plaatsen.

Stap 2: Selecteer ‘Nieuw’ en voer vervolgens de gegevens van de contactpersoon in.

Stap 3: Klik op de knop “Opslaan”. In Windows Live Hotmail hebt u met succes een nieuw contact toegevoegd.

Ik hoop dat je contact in Hotmail hebt toegevoegd door onze blog te lezen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze Hotmail bellen.

Published by smithjohn998

hallo, ik ben Liam. Ik woon in Den Haag in Nederland. Ik werk als Outlook-expert om problemen op te lossen. als u problemen heeft met uw Outlook account. neem dan contact op met onze Outlook Bellen nederland.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started