Comcast e-mail instellen op Microsoft Outlook

Invoering
Het is snel en eenvoudig om Outlook in te stellen om uw Comcast-e-mail te controleren. In veel gevallen is het gemakkelijker te gebruiken en te onderhouden dan webmail en krijgt u snel een melding wanneer er nieuwe berichten binnenkomen. Deze handleiding leidt u door elke fase van het installatieproces.
Voordat u begint:

1 Outlook Comcast e-mail instellen

  1. Outlook starten.
  2. Selecteer Bestand in het menu Bestand.
  3. Selecteer Account toevoegen in het herfstmenu.
  4. Klik op Volgende nadat u Handmatige installatie of meer servertypen hebt geselecteerd.
  5. Kies uit POP en IMAP. Volgende moet worden geselecteerd.
  6. Vul uw naam en volledig e-mailadres in de POP- en IMAP-accountinstellingen in.
  7. Vul uw gebruikersnaam en wachtwoord in naast Aanmeldingsgegevens en selecteer vervolgens het vakje naast Wachtwoord onthouden. Selecteer vervolgens Meer instellingen in het vervolgkeuzemenu.
  8. Selecteer de optie Uitgaande server in het vervolgkeuzemenu. Inschakelen Mijn server voor uitgaande e-mail (SMTP) vereist authenticatie en heeft dezelfde instellingen als mijn server voor inkomende e-mail.
  9. Selecteer Toegang tot deze informatie in het vervolgkeuzemenu.
  10. Stel de Inkomende server (IMAP) in op 993 met SSL-codering en de Uitgaande server (SMTP) op 587 met TLS-codering voor poortinstellingen.
  11. Als u klaar bent, klikt u op OK en vervolgens op Volgende.
  12. Als het account correct is aangemeld, klikt u op Sluiten.
  13. Sluit af door op de knop Voltooien te drukken.

Ik hoop dat je je probleem hebt opgelost door deze blog te lezen als er nog steeds een probleem is, neem dan contact op met onze Outlook bellen.

Published by smithjohn998

hallo, ik ben Liam. Ik woon in Den Haag in Nederland. Ik werk als Outlook-expert om problemen op te lossen. als u problemen heeft met uw Outlook account. neem dan contact op met onze Outlook Bellen nederland.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started